Standardowa komunikacja czy przedwyborcza gra?
Kancelaria Premiera rozpisała przetarg na reklamę w mediach społecznościowych, a w kolejce są następne. Opozycja doszukuje się w nich związków z wyborami.
2 mln zł to kwota, jaką Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ma wydać na „usługi reklamowe w portalach społecznościowych”. Kolejny milion ma pójść na „usługi reklamowe w sferze outdoor”, a 1,2 mln zł – na „usługę produkcji filmów informacyjno-promocyjnych”. Z opublikowanego planu zamówień publicznych KPRM na 2025 rok wynika, że jeszcze w lutym urząd obsługujący premiera Donalda Tuska chce wydać ponad 4 mln zł na reklamę.
Pierwszy z przetargów, dotyczący portali społecznościowych, został już rozpisany, a zainteresowani mają czas do 17 marca na składanie ofert. Z opisu przedmiotu zamówienia wynika, że kanałów, w których mają być zamieszczane reklamy, jest aż 11: od Facebooka, YouTube’a i X, przez TikToka po nawet...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)