Pasja, która z sukcesem staje się nowym zawodem
Nie tylko przedstawienie wyników sportowych, ale prawdziwą pasję najłatwiej sprzedać w mediach społecznościowych.
Dobre, regularnie publikowane treści – to rzesza wiernych fanów, a co za tym idzie, także pieniądze. – Warto skupić się na jakości zdjęć, angażujących opisach i konsekwentnej komunikacji z odbiorcami. Te kroki pomogą w monetyzacji profilu – radzą eksperci od mediów społecznościowych.
Rozruszać Polskę na Facebooku
– Ile razy słyszałaś lub powiedziałaś do siebie: „Muszę schudnąć”, „Muszę ćwiczyć, bo się zapuściłam” czy „Muszę coś ze sobą zrobić”? Nie musisz. Możesz. Zasługujesz na to, by o siebie zadbać – napisała w jednym z ostatnich postów na Facebooku Ewa Chodakowska, polska trenerka fitness, trenerka personalna specjalizująca się w treningu funkcjonalnym i HIIT (ang. High Intensity Interval Training), a także blogerka, prezenterka telewizyjna i osobowość medialna. W social mediach obserwują ją miliony Polaków.
Ale nie zawsze tak było. Kilkanaście lat temu w Grecji trenowała kobiety, greckie gwiazdy, żony piłkarzy, matki, gospodynie domowe, panie prezes. Po powrocie do Polski chciała robić to samo. Jeszcze przed wylotem z Aten trenerka wysyłała darmowe programy treningowe do przypadkowych osób na Facebooku.
Przez pół roku mozolnej pracy uzbierała grono 15 tysięcy fanów, którzy czekali na jej powrót do Warszawy. A kilka...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)