Kluczem jest autentyczność
rozmowa | Izabela Kruk, dyrektor Biura Komunikacji Sponsoringowej Orlen.
materiał powstał we współpracy z firmą Orlen
Orlen współpracuje ze znanymi sportowcami i organizacjami sportowymi. Na jakie rzeczy – pod względem komunikacji marketingowej – zwracają państwo uwagę? Co jest istotne w takiej komunikacji?
Izabela Kruk: Zależy nam, żeby każda z naszych współprac opierała się przede wszystkim na wspólnych wartościach, takich jak chociażby pasja, konsekwentne dążenie do celu, wiarygodność czy społeczna odpowiedzialność. Na tym można budować autentyczny przekaz, spójny z wartościami Orlen oraz dostosowany do konkretnej grupy docelowej. Ważne jest również, by sportowiec czy organizacja, z którą współpracujemy, byli wiarygodni i cieszyli się zaufaniem w swoim środowisku. Komunikacja powinna nadążać za zmianami w sposobie konsumowania treści, biorąc pod uwagę rozwój dostępnych technologii i dynamikę tych zmian. Wreszcie, komunikacja powinna być spójna i konsekwentna. Rozmyte przekazy mogą wprowadzać zamieszanie. Staramy się konsekwentnie wdrażać te wszystkie elementy również w naszej komunikacji, położyliśmy bardzo silny nacisk na komunikację w mediach społecznościo- wych. Ponieważ, tak jak wspomniałam, zależy nam na autentycznym przekazie, koncentrujemy się na organicznych zasięgach, długofalowym planie rozwoju konkretnych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)