Cykl edukacyjny AICPA & CIMA i „Rzeczpospolitej”
Przedstawiamy Państwu kolejny materiał, który powstał w wyniku współpracy AICPA & CIMA i dziennika „Rzeczpospolita”.
Zaprezentowane case study jest oparte na prawdziwym przypadku biznesowym. Kandydaci CGMA mierzyli się z tym wyzwaniem na egzaminie Strategic Case Study w maju i sierpniu 2022 r. Association of International Certified Professional Accountants (AICPA i CIMA) działa na rzecz budowania reputacji i zwiększania zatrudnialności posiadaczy tytułów Certified Public Accountant (CPA) i Chartered Global Management Accountant (CGMA) oraz profesjonalistów z obszaru rachunkowości i finansów na całym świecie. Założone w 2017 roku przez AICPA i CIMA Stowarzyszenie reprezentuje 580 000 członków, kandydatów i zarejestrowanych profesjonalistów w ponad 150 krajach i terytoriach, działając na rzecz interesu publicznego i zrównoważonego rozwoju biznesu w kontekście aktualnych i pojawiających się wyzwań.


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)