Nowe czasy wymagają nowego podejścia
ORLEN, uwzględniając światowe trendy, stawia na nowoczesne technologie. Podejmuje współpracę ze start-upami, wdraża nowe rozwiązania. Spółka inwestuje między innymi w rozwój elektromobilności.
Polska może pochwalić się konkretnymi osiągnięciami w zakresie rozwoju nowych technologii i zastosowaniu ich w biznesie. Kampania We Did It In Poland, której partnerem jest ORLEN, pokazuje realny wkład polskich naukowców, innowatorów i przedsiębiorców w rozwój innowacji nie tylko w kraju, ale i w całej Unii Europejskiej. Inicjatywa zwiększa świadomość na temat rzeczywistego miejsca dynamicznej i nowoczesnej Polski w Europie, przeciwdziałając jednocześnie szkodliwym i niesprawiedliwym stereotypom. Jednym z elementów kampanii jest spot promujący krajowe osiągnięcia, w którym wymienia się m.in. BLIK, Booksy, stacje ładowania aut elektrycznych EUROLOOP czy możliwość płatności spojrzeniem.
Fundusz ORLEN VC zainwestował w EUROLOOP, polskiego producenta ultraszybkich stacji ładowania pojazdów elektrycznych. To kolejna już inwestycja funduszu, który zakłada angażowanie się co roku w pięć–sześć projektów. Chodzi o wsparcie rozwoju spółek oferujących perspektywiczne, gotowe do komercjalizacji technologie, które wpisują się w cele strategiczne koncernu. Z ładowarek pod marką WILLBERT, stworzonych przez start-up,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
