Nowe Audi Q3: Bez dźwigni kierunkowskazów, ale z dieslem
Najnowsze Audi Q3 wygląda trochę jak Q5, które zmniejszyło się w praniu. Zaskakuje rozwiązaniami technicznymi, ale nadal może mieć pod maską turbodiesla.
Kompaktowe SUV-y premium to segment, w którym rywalizacja jest silna. Z niemiecką „wielką trójką”, Audi, BMW i Mercedesem, walczą Lexus i Volvo, a inni (Alfa Romeo, Mazda, DS) też mają swoje ambicje. Żeby utrzymać się na topie, trzeba w porę odświeżać swój model. Wie o tym Audi, dlatego siedem lat od pojawienia się drugiej generacji Q3 i po tym, jak przez 14 lat od debiutu pierwszej łącznie sprzedano 2 mln egz., witamy trzecią generację Q3.
Z zewnątrz przednią część nadwozia Q3 można teraz pomylić z nowym Q5. Kształt grilla, wąskie reflektory – to wszystko...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
