W kierunku zrównoważonego biznesu – rewolucja czy ewolucja modelu działania?
Budowanie kultury w nowoczesnej organizacji, w której zrównoważony rozwój jest fundamentem działań
– doświadczenia firmy Henkel
MATERIAŁ PARTNERA
W świecie biznesu, gdzie zrównoważony rozwój często bywa traktowany jako modny dodatek, Henkel wyróżnia się podejściem, w którym odpowiedzialność stanowi integralny element DNA firmy. Blisko 150-letnia historia odpowiedzialnych praktyk biznesowych pokazuje, że transformacja w kierunku zrównoważonego rozwoju to konsekwentny model działania, głęboko zakorzeniony w wartościach samej firmy. Działania Henkla w tym zakresie charakteryzują się konkretnymi celami do osiągnięcia, które są określone w przyjętym Planie Zrównoważonego Rozwoju 2030+. Obejmuje on trzy kluczowe wymiary: Regenerację Planety, Rozwój Społeczności i Zaufane Partnerstwo. To kompleksowe podejście pozwala Henklowi reagować na zmieniające się oczekiwania konsumentów i regulacje, oraz aktywnie kształtować przyszłość branży.
Henkel koncentruje się na kluczowych zagadnieniach w swojej strategii zrównoważonego rozwoju, określając jednocześnie konkretne, mierzalne wskaźniki. Firma przyjęła ambitne cele klimatyczne, potwierdzone przez Science Based Targets initiative (SBTi), zakładające osiągnięcie neutralności klimatycznej netto do 2045 roku poprzez redukcję całkowitej emisji gazów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)