Różowa przyszłość zielonych marek
Według raportu New Digital Age już 71 proc. konsumentów uważa aspekty środowiskowe za kluczowy czynnik przy wyborze marki, a 57 proc. chętniej kupuje produkty opatrzone informacją o wykorzystywaniu surowców wtórnych lub odnawialnych.
W dobie rosnącej świadomości społecznej na temat ochrony środowiska odpowiedzialność ekologiczna przestaje więc być jedynie dodatkiem do strategii biznesowej, a staje się jej fundamentem.
Coraz więcej firm zauważa, że działania proekologiczne nie tylko przynoszą korzyści dla planety, ale również realnie podnoszą wartość firmy oraz budują trwałą lojalność klientów.
Strategia zakorzeniona w kulturze organizacyjnej
Dla wielu przedsiębiorstw odpowiedzialność ekologiczna to nie tylko wdrażanie jednorazowych inicjatyw, ale długofalowa strategia zakorzeniona w kulturze organizacyjnej.
Przykłady takich działań obejmują m.in. redukcję emisji CO2, ograniczenie zużycia plastiku, wykorzystywanie odnawialnych źródeł energii czy transparentne raportowanie wpływu działalności na środowisko.
Wzrost wartości...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)