Connected commerce – moda czy konieczność?
Rosnąca rola connected commerce skłania polskie firmy do inwestycji w nowoczesne platformy integracyjne. Umożliwiają one nie tylko obsługę sprzedaży wielokanałowej, ale też analitykę w czasie rzeczywistym oraz wsparcie innowacyjnych modeli biznesowych, takich jak subskrypcje czy dropshipping.
W ostatnich latach rynek handlu internetowego dynamicznie ewoluował, przekształcając się z prostych sklepów online w zaawansowane, wielokanałowe ekosystemy sprzedażowe. Klienci oczekują dziś nie tylko szerokiego wyboru produktów, lecz także personalizowanych doświadczeń, szybkiej obsługi oraz płynnych transakcji. Efektem tych wymagań jest przejście od klasycznego modelu e-commerce ku connected commerce – zintegrowanemu podejściu łączącemu różne kanały i systemy wsparcia sprzedaży.
Connected commerce to odpowiedź na wyzwania dynamicznego rynku. Oznacza on nie tylko udostępnienie sprzedaży w wielu kanałach jednocześnie (omnichannel), ale również stworzenie płynnej komunikacji pomiędzy sklepem internetowym, systemem zarządzania zasobami (ERP), narzędziami do obsługi klienta (CRM) oraz infrastrukturą magazynową. Dzięki temu możliwe jest osiągnięcie korzyści, które bezpośrednio wpływają na wzrost sprzedaży i zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa.
Connected commerce przynosi klientom szereg...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)