B2B w nowej rzeczywistości. Jak zmieniają się standardy sprzedaży i obsługi klienta
Według raportu B2B Customer Journey 2025 aż 81 proc. firm kupuje online, a dla jednej czwartej e-commerce jest głównym kanałem zakupowym.materiał przygotowany przez firmę atomstore Łukasz Plutecki, CEO AtomStore
Dane jednoznacznie pokazują, że cyfrowe kanały sprzedaży stały się fundamentem relacji handlowych. Jeszcze kilka lat temu wiele przedsiębiorstw dopiero planowało digitalizację sprzedaży. Dziś wdrożenia platform e-commerce to codzienność w firmach produkcyjnych, hurtowniach i sieciach dystrybucyjnych.
Od narzędzi transakcyjnych do ekosystemów biznesowych
Największą zmianą w obszarze B2B jest odejście od prostych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)