Nowe oblicze transakcji – jak konsumenci chcą płacić
Integracja systemów płatności z e-commerce staje się kluczowym elementem przewagi konkurencyjnej dla sklepów internetowych. Takie rozwiązania, jak jednostronicowe płatności, tokenizacja czy omnichannel payments, nie tylko usprawniają proces zakupowy, ale również wzmacniają zaufanie klientów.
W ostatniej dekadzie świat płatności przeszedł rewolucyjne zmiany. Nie chodzi już tylko o to, czy zapłacimy gotówką, kartą, czy przez internet – dziś liczy się przede wszystkim szybkość, wygoda i bezpieczeństwo transakcji. Globalny rynek e-commerce dynamicznie się rozwija, a wraz z nim rośnie zapotrzebowanie na nowoczesne, zintegrowane systemy płatności, które odpowiadają na zmieniające się oczekiwania konsumentów. Dynamiczny rozwój technologii mobilnych, rosnąca liczba użytkowników smartfonów oraz pandemia Covid-19, która wymusiła ograniczenia kontaktów fizycznych, znacząco przyspieszyły adaptację nowych metod płatności.
W praktyce oznacza to wzrost popularności płatności zbliżeniowych, płatności przez aplikacje czy portfele cyfrowe, takie jak Apple Pay, Google Pay, Blik w Polsce czy PayPal globalnie. Coraz częściej konsumenci rezygnują z gotówki nawet w sklepach stacjonarnych, wybierając wygodę i szybkość aplikacji mobilnych czy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)