Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na zakupy do hipermarketu

25 sierpnia 2000 | Raporty | AB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

DO JAKIEGO SKLEPU

Sentymenty się nie liczą

Na zakupy do hipermarketu

Hipermarkety zdobywają coraz liczniejszą grupę zwolenników wśród klientów - wynika z ostatnich badań Pracowni Badań Społecznych w Sopocie. W hipermarketach chętnie robią zakupy osoby młode i te o niższych dochodach, dla których główną atrakcją są promocyjne zakupy po niższych cenach.

Choć małe sklepiki nadal mają swą grupę wiernych klientów (26 proc.), to prawie 34 proc. ankietowanych Polaków woli robić zakupy w hipermarketach. Zwolenników hipermarketów więcej jest wśród kobiet - prawie 37 proc. z nich wolałaby kupować w dużym sklepie. Choć także wśród mężczyzn przeważają amatorzy zakupów w hipermarkecie (30 proc.), jeszcze większy jest odsetek tych, którym wszystko jedno, gdzie robią zakupy.

Jak wynika z danych PBS, zwolenników...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2096

Spis treści

Wspomnienia

Regiony Polski - Opolskie

Regiony Polski - Lubelskie

Zamów abonament