Na zakupy do hipermarketu
Sentymenty się nie liczą
Na zakupy do hipermarketu
Hipermarkety zdobywają coraz liczniejszą grupę zwolenników wśród klientów - wynika z ostatnich badań Pracowni Badań Społecznych w Sopocie. W hipermarketach chętnie robią zakupy osoby młode i te o niższych dochodach, dla których główną atrakcją są promocyjne zakupy po niższych cenach.
Choć małe sklepiki nadal mają swą grupę wiernych klientów (26 proc.), to prawie 34 proc. ankietowanych Polaków woli robić zakupy w hipermarketach. Zwolenników hipermarketów więcej jest wśród kobiet - prawie 37 proc. z nich wolałaby kupować w dużym sklepie. Choć także wśród mężczyzn przeważają amatorzy zakupów w hipermarkecie (30 proc.), jeszcze większy jest odsetek tych, którym wszystko jedno, gdzie robią zakupy.
Jak wynika z danych PBS, zwolenników...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta