Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koszykowy lep

25 sierpnia 2000 | Raporty | MP

JAK WABIĆ KLIENTA

Pomaga muzyka i "chowanie towarów"

Koszykowy lep

Duże sklepy handlowe prześcigają się w pomysłach jak zwabić klienta. Jeżeli im się to uda, głowią się nad tym, co zrobić, żeby wydał on możliwie dużo pieniędzy w sklepie. W tym przypadku pomocą jest np. muzyka i "chowanie towarów".

Metod wabienia klientów jest bardzo wiele. Manipulacja klientem rozpoczyna się jeszcze w jego domu. Sieci dostarczają pod drzwi ulotki, w których przedstawiają superoferty, np. szynka prasowana - 10,99 zł za kilogram, narty dziecięce - 120 zł, proszek X w opakowaniu 5-kilogramowym - 19,99 zł. - W ulotkach zadzwyczaj tanich produktów jest kilka. Zwykle są to wyroby z różnych grup, a więc żywność czy towary chemii gospodarczej. Nie ma więc zbyt wielu osób, które skorzystałyby ze wszystkich ofert. Wystarczy jednak przejrzeć dalsze strony ulotek, aby zobaczyć, że wskazują one, jak i ile kupować - mówi socjolog Michał Wojkowski. Dodaje, że na ostatnich...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2096

Spis treści

Wspomnienia

Regiony Polski - Opolskie

Regiony Polski - Lubelskie

Zamów abonament