Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Stać ich, żeby tracić

25 sierpnia 2000 | Raporty | BT
źródło: Nieznane

"CODZIENNIE NAJTANIEJ"

W promieniu kilkuset metrów od łódzkiego Geanta niewiele sklepów

Stać ich, żeby tracić

Irena Nowak przyznaje, że w jej sklepie są wyższe ceny aniżeli w hipermarkecie

FOT. MARIAN ZUBRZYCKI

Na hipermarkecie Geant, jednym z największych sklepów w centrum Łodzi, wisi hasło: "Codziennie najtaniej". Pod dachem, na 12 tysiącach mkw., można kupić niemal wszystko. Oprócz francuskiej firmy, swoje produkty sprzedają tam między innymi: Euro (RTV/AGD), King Cross, Pittarello (obuwie), Go Sport, Cubus, Mc Donald's.

Nic więc dziwnego, że w promieniu kilkuset metrów niewiele sklepów. Po tej samej stronie ulicy Piłsudskiego poza Geantem można co najwyżej kupić lody Freezpol, karmę dla psa w sklepie zoologicznym. Jest także lecznica dla zwierząt. Po...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2096

Spis treści

Wspomnienia

Regiony Polski - Opolskie

Regiony Polski - Lubelskie

Zamów abonament