Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polska jak dziewica

19 lipca 2004 | Ekonomia | MP

ROZMOWA NA GORĄCO

Jim Williams, wiceprezes i dyrektor strategiczny Young & Rubicam na Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę

Polska jak dziewica

Czy zna pan jakieś polskie marki?

JIM WILLIAMS: Niestety niewiele. Do głowy przychodzą mi marki LOT i Wedla. Przypuszczam, że znacznie więcej polskich firm z właściwie dobranymi i promowanymi markami mogłoby z powodzeniem sprzedawać swoje wyroby poza granicami Polski. To wymaga jednak wielkich nakładów zarówno na promocję, jak i na dystrybucję.

Skoro nakłady na promocję marki i produktu są aż tak wygórowane, czy warto inwestować w jej rozwój poza własnym krajem?...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3281

Spis treści
Zamów abonament