Polska jak dziewica
Jim Williams, wiceprezes i dyrektor strategiczny Young & Rubicam na Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę
Polska jak dziewica
Czy zna pan jakieś polskie marki?
JIM WILLIAMS: Niestety niewiele. Do głowy przychodzą mi marki LOT i Wedla. Przypuszczam, że znacznie więcej polskich firm z właściwie dobranymi i promowanymi markami mogłoby z powodzeniem sprzedawać swoje wyroby poza granicami Polski. To wymaga jednak wielkich nakładów zarówno na promocję, jak i na dystrybucję.
Skoro nakłady na promocję marki i produktu są aż tak wygórowane, czy warto inwestować w jej rozwój poza własnym krajem?...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta