Operator odpowie w 30 dni
Operator odpowie w 30 dni
Reklamacje można złożyć u operatora ustnie, telefonicznie lub pisemnie. Na zdjęciu stanowisko błękitnej linii Telekomunikacji Polskiej
FOT. RAFAŁ GUZ
Telekomunikacja Polska ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Jeśli nie odpowie w tym terminie, to znaczy, że uznaje roszczenia abonenta. Spór z TP SA będzie mógł rozstrzygnąć także sąd polubowny.
Nowe zasady rozpatrywania reklamacji obowiązują także pozostałych operatorów telekomunikacyjnych: stacjonarnych i komórkowych. Dziś wchodzi w życie rozporządzenie ministra infrastruktury z 1 października 2004 r. ( Dz. U. nr 226, poz. 2291 ), które dokładnie określa, jak powinno wyglądać rozpatrzenie reklamacji, oraz co abonenci muszą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta