Masowy handel nie w masowych sieciach
Makro ma już w Polsce 25 sklepów, a Selgros 10 hal (docelowo będzie ich 15). Hal, bo w przypadku obu firm trudno używać słowa sklep, gdy każdy ma kilka tysięcy metrów kwadratowych.
Głównymi klientami Makro Cash & Carry są sklepy spożywcze oraz firmy z branży hotelarsko-gastronomicznej. Istotną, ale znacznie mniejszą część obrotu tworzą pozostałe przedsiębiorstwa oraz instytucje.
W sieci Selgros zaopatrują się przede wszystkim firmy z branży gastronomicznej, hotelarskiej, a także sklepy ze stacji benzynowych,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta