Eurozet wygrało rywalizację o radia Ad.Pointu
-Na wstępnym etapie przyglądaliśmy się ofercie Ad. Pointu, ale była za droga. Częstotliwości są atrakcyjne, lecz stworzenie z poszczególnych rozgłośni dobrej całości będzie wymagało dużo pracy -mówi "Rz" Kazimierz Gródek, prezes RMF FM i wiceprezes Brokera.
Strony nie podają kwoty transakcji. Jednak według rynkowych pogłosek Eurozet zapłacił za Ad. Point wygórowaną cenę, bo za ponad 40 mln zł kupił tylko 1,8 proc. udziałów w rynku radiowej słuchalności. Dzięki tej transakcji Eurozet dołączy do swej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta