Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Hossa w reklamie daje zarobić

10 sierpnia 2007 | Ekonomia i rynek

Hossa w reklamie daje zarobić

Krajowi nadawcy i wydawcy korzystają z koniunktury na rynku reklamy. Jak wyliczył Starlink, w pierwszym półroczu wydatki reklamowe w Polsce sięgnęły 3,1 mld zł czyli były o 10 proc. większe niż rok wcześniej. Największy wzrost zanotowano w Internecie, kinie i telewizji, najmniejszy – w radiu i prasie.

Reklamowa hossa przyczyniła się do poprawy wyników giełdowej Agory. – Mamy za sobą bardzo udany kwartał – podkreśla Zbigniew Bąk, wiceprezes grupy w komentarzu do sprawozdania za II kw. Zysk netto grupy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4282

Spis treści
Zamów abonament