Hossa w reklamie daje zarobić
Hossa w reklamie daje zarobić
Krajowi nadawcy i wydawcy korzystają z koniunktury na rynku reklamy. Jak wyliczył Starlink, w pierwszym półroczu wydatki reklamowe w Polsce sięgnęły 3,1 mld zł czyli były o 10 proc. większe niż rok wcześniej. Największy wzrost zanotowano w Internecie, kinie i telewizji, najmniejszy – w radiu i prasie.
Reklamowa hossa przyczyniła się do poprawy wyników giełdowej Agory. – Mamy za sobą bardzo udany kwartał – podkreśla Zbigniew Bąk, wiceprezes grupy w komentarzu do sprawozdania za II kw. Zysk netto grupy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta