Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Hossa w reklamie daje zarobić

10 sierpnia 2007 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

MEDIA Wydawca "Gazety Wyborczej" zwiększa przychody i zyski Hossa w reklamie daje zarobić Krajowi nadawcy i wydawcy korzystają z koniunktury na rynku reklamy. Jak wyliczył Starlink, w pierwszym półroczu wydatki reklamowe w Polsce sięgnęły 3,1 mld zł czyli były o 10 proc. większe niż rok wcześniej. Największy wzrost zanotowano w Internecie, kinie i telewizji, najmniejszy -w radiu i prasie.

Reklamowa hossa przyczyniła się do poprawy wyników giełdowej Agory. -Mamy za sobą bardzo udany kwartał - podkreśla Zbigniew Bąk, wiceprezes grupy w komentarzu do sprawozdania za II kw. Zysk...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4282

Spis treści
Zamów abonament