Hossa w reklamie daje zarobić
10 sierpnia 2007 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
MEDIA Wydawca "Gazety Wyborczej" zwiększa przychody i zyski Hossa w reklamie daje zarobić Krajowi nadawcy i wydawcy korzystają z koniunktury na rynku reklamy. Jak wyliczył Starlink, w pierwszym półroczu wydatki reklamowe w Polsce sięgnęły 3,1 mld zł czyli były o 10 proc. większe niż rok wcześniej. Największy wzrost zanotowano w Internecie, kinie i telewizji, najmniejszy -w radiu i prasie.
Reklamowa hossa przyczyniła się do poprawy wyników giełdowej Agory. -Mamy za sobą bardzo udany kwartał - podkreśla Zbigniew Bąk, wiceprezes grupy w komentarzu do sprawozdania za II kw. Zysk...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta