Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak Google pomaga wydawcom

01 września 2007 | Rzecz o Książkach | Kuba Frołow

JEŚLI NIE MY, TO KTO? Zwykła wyszukiwarka internetowa stała się ikoną i biznesem Jak Google pomaga wydawcom Wydarzenia ostatnich miesięcy, których areną stał się także nasz kraj, zdają się potwierdzać, że pogodzenia ognia z wodą jednak można dokonać. Dobrym jest przykładem coraz lepsza koegzystencja książki i nowych mediów, którym nareszcie udało się znaleźć sposoby nie tylko na współdziałanie, ale i wspieranie się. Choć -uczyńmy to zastrzeżenie - aktywność ta jest z pewnością ucieczką do przodu, reakcją na zmieniającą się rzeczywistość. Bo jeśli nie my i teraz, to kto i kiedy?

W maju na 52. Międzynarodowych Targach Książki w Warszawie zaprezentowano program firmowany przez Google, zwykłą - zdawałoby się -wyszukiwarkę internetową, która szybko stała się jedną z ikon społeczeństwa informatycznego, ale i... znakomitym biznesem....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4301

Spis treści
Zamów abonament