Gifciki i gifty
Otrzymywanie prezentów można uznać za nieodłączną część biznesu‚ do którego należą domy mody‚ firmy kosmetyczne oraz prasa‚ a szczególnie kolorowe magazyny
ako dziennikarka akredytowana na wrześniowym nowojorskim Fashion Week Wiosna Lato 2008 poza plakietką uprawniającą do wejścia na teren pokazów (uwaga‚ ostrzega napis małymi literkami‚ plakietka nie jest biletem wstępu na żaden konkretny pokaz‚ tu każdy musi sobie radzić sam) otrzymałam płócienną torbę w kolorze srebrzystoczarnym‚ wypełnioną rozmaitymi przedmiotami. Goodies‚ określiła je fachowo znajoma Amerykanka. Po naszemu – prezenciki. Taką torbę dziennikarze dostają zawsze na Fashion Week w Nowym Jorku‚ to już tradycja. Tylko w Nowym Jorku – Paryż i Mediolan nic nie dają. Moja jest czwartą w kolekcji (świetna na zakupy). Ufundowali ją sponsorzy Tygodnia Mody. A oto lista goodies‚ które znalazłam w mojej torbie i które‚ do czego przyznaję się w majestacie prawa‚ przyjęłam jako korzyść materialną: T-shirt z napisem „Full Frontal Fashion”‚ notes‚ otwieracz do butelek‚ rajstopy‚ skarpetki frotte‚ miętowe pastylki‚ lakier do paznokci‚ buteleczka 100 ml wina Rioja‚ tusz do rzęs MAC oraz gadżet o nierozpoznanym przeznaczeniu.
Szczyt przypada na Gwiazdkę
Otrzymywanie goodies można uznać za nieodłączną‚ nieoficjalną i trochę mroczną część biznesu mody‚ do którego należą domy mody‚ firmy kosmetyczne oraz prasa‚ a szczególnie kolorowe magazyny. Gazetami nikt się specjalnie nie interesuje. Na pocieszenie można powiedzieć‚ że prezenty od klientów dostaje się także we wszystkich innych...Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta