Mowa kolorów
Zieleń zarezerwowana jest dla energetycznych zapachów roślinnych, błękit zapowiada nową świeżość, czerwień sugeruje zapach zmysłowy czy nawet wyzywający. Kolor czarny natomiast oznacza, że mamy do czynienia z wyrazistym zapachem z charakterem. Niektórzy producenci wolą jednak, aby opakowanie perfum nawiązywało do symboliki i kolorów, z którymi kojarzona jest ciesząca się renomą marka. Tommy Hilfiger chętnie wykorzystuje motywy flagi USA, która stała się wizytówką jego domu mody, Hermes w zapachu Rouge nawiązał do „czerwieni Hermesa”, którą od razu rozpoznają miłośnicy luksusu, a angielski Burberry do swojej słynnej kraty.Niekiedy kolor perfum koresponduje z ich nazwą i legendą, jaką stworzono przy ich kreowaniu. Ciężki, czekoladowo-miodowo-paczulowy Angel ma barwę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta