Klient kupuje i... dostaje pieniądze
Każdy sposób jest dobry, żeby zdobyć klienta na szybko rosnącym internetowym rynku. Można nawet zapłacić klientowi, żeby się przyłączył do sieci.
Zamiast rabatu pieniądze na przywitanie w sieci – to nowa propozycja Netii, która zaciekle walczy o udział w internetowym rynku. Operator ma dzisiaj 185 tys. abonentów i jest trzecim co do wielkości dostawcą Internetu w Polsce. Nowa promocja ma umożliwić Netii przekroczenie bariery 200 tys. abonentów usług internetowych.
– Sygnalizowaliśmy, że uda się znacząco przekroczyć ten plan sprzedaży. Podtrzymujemy tę deklarację – powiedział wczoraj Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii. Nowa promocja...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta