Otwarte przestrzenie i wspólne biurka – czyli jak obniżyć koszty najmu
Jedna na trzy europejskie firmy przewiduje zmniejszenie współczynnika powierzchni biurowej przypadającej na jednego pracownika w ciągu najbliższych 12 miesięcy – wynika z raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield
Jak oszczędzić na biurze? Poprzez wprowadzenie systemu planu otwartego (open space), funkcji desk sharing (wspólnych miejsc pracy) oraz innych elastycznych form organizacji pracy, takich jak praca z innej lokalizacji (np. domu).
– Nasze badanie ujawnia, że prawie 60 proc. najemców uważa, iż można bardziej wydajnie wykorzystać wynajmowane powierzchnie. Może jednak budzić niepokój to, że za główny powód wprowadzania elastycznych form pracy uważa się dążenie do obniżenia kosztów, podczas gdy powinno nim być dążenie do podniesienia produktywności – komentuje wyniki ankiet Michael Creamer,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta