Jak wyciągnąć dziennikarza zza biurka
Dziennikarze mają coraz mniej czasu. Coraz częściej pracują zza biurka. Albo więc zaproponujesz im maksimum, by wygrać z konkurencyjnymi zaproszeniami i wyciągniesz ich na chwilę zza biurka, albo dajesz minimum, czyli wysyłasz materiały prasowe e-mailem, i czekasz, a może temat chwyci - mówi Joanna Pruszyńska-Witkowska, prezes agencji PR Headlines
Rz: Czy quasi-kulturalny show dla mediów jest dziś niezbędny, by wprowadzić produkt na rynek?
Joanna Pruszyńska: Absolutnie tak. Na rynku jest coraz większa konkurencja i by produkt zaistniał, musimy organizować coś, co jest spektakularne i zaskakujące.
Co myśli pani o inicjatywach typu zapraszanie dziennikarzy na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta