Kontrowersje wokół nowej reklamy Red Bulla
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz do Rady Reklamy wpłynęły skargi na najnowszą reklamę telewizyjną energetycznego napoju Red Bull, w której pojawia się Święta Rodzina. To właśnie użycie nowotestamentowych postaci wywołało sprzeciw odbiorców.
Producent Red Bulla zaznacza, że intencją reklamodawcy nie było obrażanie widzów. – Nasze reklamy bywają odbierane jako kontrowersyjne, więc liczymy się z tym, że nie wszystkim będą się podobać. Taki mógł być też odbiór tej reklamy. Podkreślam jednak, że zamiarem Red Bulla nie było naruszanie czyichkolwiek uczuć – mówi Anna Czerniecka, Communication Manager z Red Bull Polska.
Stworzona w konwencji poprzednich reklam pod hasłem „Red...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta