Operatorzy wydają dziesiątki milionów na rywalizację z TP SA
W tym roku Netia przeznaczy na promocję o 30 proc. więcej niż w zeszłym roku. Inni konkurenci TP SA nie pozostają w tyle
Od ubiegłego grudnia Netia może konkurować z Telekomunikacją Polską o jej abonentów. Na cel wzięła przede wszystkim rynek internetowy. Od początku roku odebrała narodowemu operatorowi ok. 80 tys. abonentów Internetu – więcej niż wszyscy inni konkurenci razem wzięci. Ale taki sukces musi kosztować.
– Wzrost naszych kosztów jest spowodowany zwiększeniem wydatków na reklamę‚ szczególnie na kampanie telewizyjne skierowane do klientów domowych – mówi Jolanta Ciesielska‚ rzecznik Netii. Jak wynika z danych firmy Expert Monitor (która monitoruje rynek) w ciągu trzech kwartałów tego roku nominalne wydatki Netii na reklamę brutto (zgodne z cennikami...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta