Seat stawia na popularne samochody
Zmiana strategii hiszpańskiej marki. Seat, który miał się stać młodszym bratem Audi i producentem sportowych aut, zarzucił swoje dotychczasowe plany. Powodem są straty firmy
Szefowie Seata powrócili do wypróbowanej koncepcji oferowania popularnych aut i produkcji modeli w jak największych ilościach. Chcą, aby z nieco ponad 400 tys. w tym roku w 2018 r. produkcja przekroczyła 800 tys. samochodów rocznie. Do tego firma nie zamierza budować drugiego zakładu, ale rozbudować istniejący w Martorell, który obecnie może wypuszczać do pół miliona samochodów rocznie.
Dla spełnienia ambitnych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta