Długa droga do reklamacji usług telekomunikacyjnych
Każdy dostawca telefonu, kablówki, Internetu ma inny regulamin i inne zasady postępowania. Czy mogą jednak formułować je dowolnie?
Z dostawcami usług telekomunikacyjnych (zarówno stacjonarnych, jak i komórkowych) przy każdej usłudze wiąże nas odmienna umowa. Nie mają one jednego ogólnego wzoru, co nie znaczy, że treść umów i regulaminów jest dowolna. Prawo telekomunikacyjne wskazuje wyraźnie elementy, które muszą być zawarte w umowie, regulaminie czy też cenniku.
Gdy operator bądź dostawca usług telekomunikacyjnych nie wykonał usługi, czy też wykonał ją nienależycie, jego klient ma prawo złożyć reklamację. Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta