Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Długa droga do reklamacji usług telekomunikacyjnych

01 marca 2008 | Prawo | Krzysztof Borżoł

Każdy dostawca telefonu, kablówki, Internetu ma inny regulamin i inne zasady postępowania. Czy mogą jednak formułować je dowolnie?

Z dostawcami usług telekomunikacyjnych (zarówno stacjonarnych, jak i komórkowych) przy każdej usłudze wiąże nas odmienna umowa. Nie mają one jednego ogólnego wzoru, co nie znaczy, że treść umów i regulaminów jest dowolna. Prawo telekomunikacyjne wskazuje wyraźnie elementy, które muszą być zawarte w umowie, regulaminie czy też cenniku.

Gdy operator bądź dostawca usług telekomunikacyjnych nie wykonał usługi, czy też wykonał ją nienależycie, jego klient ma prawo złożyć reklamację. Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 7953

Spis treści
Zamów abonament