W styczniu wzrosła sprzedaż „Rzeczpospolitej”
Styczeń był udanym miesiącem dla „Rz”, a złym dla „Dziennika” i „Gazety Wyborczej”. Wydawcom nie pomogło wspieranie sprzedaży gazet dodatkami i inwestowanie w kosztowne promocje.
W styczniu „Rz” była jedynym ogólnopolskim dziennikiem opiniotwórczym, który poprawił sprzedaż rok do roku. Na drugim biegunie prasowego rynku zyskały bulwarówki „Fakt” i „Super Express”. Rok do roku w styczniu mocno spadła natomiast sprzedaż „Dziennika” Axla Springera i – niespodziewanie dla rynku – „Gazety Wyborczej” – wynika z najnowszych danych o rozpowszechnianiu płatnym Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Liderem sprzedaży pozostał tabloidowy „Fakt”, który w styczniu sprzedawał średnio 527 071 egz., o 2,9 proc. więcej niż rok wcześniej.
Druga w rankingu „Gazeta Wyborcza” zaskakujący 12,5-proc. spadek sprzedaży tłumaczy wysoką bazą ubiegłoroczną. W styczniu 2007 r. ukazywała się w nawet...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta