Z czym do Cannes
Rozmowa z Hanną Gronkiewicz-Waltz. Prezydent miasta osobiście będzie promować stolicę w Cannes na prestiżowych targach nieruchomości. Ale atrakcyjnych działek do zaproponowania inwestorom już nie ma
Czy deweloperzy w Cannes zobaczą słynny film promujący Warszawę polem kapusty?
Hanna Gronkiewicz-Waltz: Na pewno nie na targach nieruchomości. Film „z kapustą“ ma promować Warszawę jako Europejską Stolicę Kultury. Na Lazurowe Wybrzeże jedziemy z hasłem „Warszawa miastem perspektywicznym”, w wersji angielskiej „Grow with Warsaw”. Kampanię rozpoczęliśmy już w 2007 r., m.in. w „The Economist”, CNBC – European Business czy „Forbsie”.
Czym konkretnie Warszawa pochwali się na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta