Ofensywa aut z Japonii
Producenci samochodów reklamą i cenami walczą o rynek. Od kwietnia trzy marki obniżyły ceny od 5 do 7 proc. Miesiąc wcześniej ich sprzedaż spadła
Sześciu japońskich producentów samochodów zamierza zwiększyć swój udział w polskim rynku. Jeszcze nigdy dotąd koncerny z tego kraju nie prowadziły akcji promocyjnych na taką skalę. Intensywne kampanie reklamowe prowadzą Mitsubishi, Suzuki, Nissan i Toyota.
Na rynku pojawią się też kolejne modele. Carlos Ghosn, prezes Renault/Nissan, zdecydował, że Polska będzie jednym z pierwszych krajów w Europie, gdzie rozpocznie się sprzedaż luksusowej marki Infiniti. Także Monika Małek z biura prasowego Lexusa w Polsce zapowiada kilka nowych modeli. Model isf pokazany będzie 16 maja na gali z udziałem amerykańskiej gwiazdy Sharon Stone.
Od 1 czerwca rusza akcja reklamowa Mazdy, japońskiego koncernu, który właśnie wchodzi na nasz rynek. Jak powiedział „Rz” Wojciech Halarewicz, szef Mazda Motor Poland, sprzedaż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta