Wszechświat Heveliusa bez Grey'a
Zerwany kontrakt z agencją reklamową
Wszechświat Heveliusa bez Grey'a
Gdański browar Hevelius Brewing Company Ltd. zerwał kontrakt z polskim oddziałem agencji Grey na reklamę swego sztandarowego produktu -- piwa Hevelius. Ta decyzja gdańskiego browaru może oznaczyć, że Grey mimo dużego doświadczenia na co najmniej rok może wypaść z reklamy piwa na polskim rynku. W ub. r. polskie browary na reklamę piwa wydawały od kilku tysięcy do blisko miliona USD.
Grey dowiedział się, że nie będzie pracował w tym roku dla Heveliusa z pisma datowanego 12 stycznia 1996 r. W oficjalnym piśmie jako powód rozstania podano, że browar "nie był zadowolony z rezultatów poprzednich kampanii". Według przedstawicieli Grey' a zerwanie kontraktu nastąpiło bez zapisanego w umowie trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia.
-- Zmieniamy koncepcję reklamową. Kampania prowadzona przez Grey' a nie przynosiła oczekiwanych przez nas efektów -- powiedział nam dyrektor generalny Heveliusa Zdzisław Bogusz.
Według dostępnych nam informacji w 1993 r. Hevelius, który jest na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta