Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na etykietach ważna jest też grafika odróżniająca sporne nazwy produktów

19 sierpnia 2008 | Prawo | Hanna Fedorowicz

Spółka Złoty Potok chciała unieważnić znak Złoty Potok spółki Sokpol. Obie firmy produkują wody mineralne pod tą nazwą

– Etykiety wód mineralnych różnią się na tyle, że kupujący ich nie pomylą – uznał Urząd Patentowy.

Pierwsza była spółka Sokpol z Myszkowa. Znak słowno-graficzny Złoty Potok zgłosiła w 2003 r., m.in. na wody mineralne (decyzja o rejestracji z 6 września 2006 r.).

Spółka Złoty Potok, która ma siedzibę w miejscowości o tej nazwie, swoją etykietę zastrzegła również jako słowno-graficzny...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8094

Spis treści
Zamów abonament