Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Stacje liczą na tłustą jesień

19 sierpnia 2008 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wpływy z reklam telewizyjnych rosną szybciej niż cały rynek mimo znaczących podwyżek w cennikach największych stacji.
źródło: Rzeczpospolita
Wpływy z reklam telewizyjnych rosną szybciej niż cały rynek mimo znaczących podwyżek w cennikach największych stacji.

Kolejne podwyżki cen reklam w telewizjach. Obowiązujące stawki wzrosną nawet o kilkadziesiąt procent. Stacje nie obawiają się jednak spadku zainteresowania reklamodawców, bo jesień to najlepszy czas na rynku

Branża się spodziewa, że tej jesieni czas reklamowy w największych telewizjach znów zostanie całkowicie wyprzedany, mimo kolejnych podwyżek cen. – Nie liczyłbym na krótkie przerwy reklamowe. W największych stacjach będzie po 12 minut reklam w godzinie (na tyle zezwalają przepisy – red.) – mówi Piotr Bieńko, dyrektor w domu mediowym MPG.

TVP i TVN upubliczniły już wrześniowe cenniki – w TVN ceny wzrosły w porównaniu z wrześniem ubiegłego roku średnio o 65 proc., a w TVP – o 10 proc. Za najdroższy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8094

Spis treści
Zamów abonament