Stacje liczą na tłustą jesień
Kolejne podwyżki cen reklam w telewizjach. Obowiązujące stawki wzrosną nawet o kilkadziesiąt procent. Stacje nie obawiają się jednak spadku zainteresowania reklamodawców, bo jesień to najlepszy czas na rynku
Branża się spodziewa, że tej jesieni czas reklamowy w największych telewizjach znów zostanie całkowicie wyprzedany, mimo kolejnych podwyżek cen. – Nie liczyłbym na krótkie przerwy reklamowe. W największych stacjach będzie po 12 minut reklam w godzinie (na tyle zezwalają przepisy – red.) – mówi Piotr Bieńko, dyrektor w domu mediowym MPG.
TVP i TVN upubliczniły już wrześniowe cenniki – w TVN ceny wzrosły w porównaniu z wrześniem ubiegłego roku średnio o 65 proc., a w TVP – o 10 proc. Za najdroższy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta