Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Policja się reklamuje

09 września 2008 | Kraj | Grażyna Zawadka
Plakaty z napisem „Zmień mundurek” to jeden ze sposobów, aby przekonać młodych ludzi do podjęcia służby w policji
źródło: materiały policji
Plakaty z napisem „Zmień mundurek” to jeden ze sposobów, aby przekonać młodych ludzi do podjęcia służby w policji

Brakuje 4,8 tys. funkcjonariuszy. Plakaty i informatory rozdawane w szkołach – tak policja zachęca młodych do służby. Są efekty: w stolicy przyjęto ostatnio 170 osób

„Zmień mundurek” (szkolny na policyjny) czy „Wymień blachę” (szkolną tarczę na policyjny emblemat) – plakaty z takimi hasłami, zachęcające do pracy w policji, można było zobaczyć w warszawskim metrze i środkach miejskiej komunikacji. Na tym nie koniec: w całym kraju policja różnymi sposobami próbuje zachęcić młodych ludzi do założenia munduru. Wszystko po to, by zapełnić wakaty.

Z najświeższych danych Komendy Głównej Policji wynika, że w całym kraju brakuje 4807 funkcjonariuszy. Najwięcej w Warszawie oraz województwach zachodniopomorskim i dolnośląskim. ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8112

Spis treści
Zamów abonament