Policja się reklamuje
Brakuje 4,8 tys. funkcjonariuszy. Plakaty i informatory rozdawane w szkołach – tak policja zachęca młodych do służby. Są efekty: w stolicy przyjęto ostatnio 170 osób
„Zmień mundurek” (szkolny na policyjny) czy „Wymień blachę” (szkolną tarczę na policyjny emblemat) – plakaty z takimi hasłami, zachęcające do pracy w policji, można było zobaczyć w warszawskim metrze i środkach miejskiej komunikacji. Na tym nie koniec: w całym kraju policja różnymi sposobami próbuje zachęcić młodych ludzi do założenia munduru. Wszystko po to, by zapełnić wakaty.
Z najświeższych danych Komendy Głównej Policji wynika, że w całym kraju brakuje 4807 funkcjonariuszy. Najwięcej w Warszawie oraz województwach zachodniopomorskim i dolnośląskim. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta