Sentymentalne zwierzenia drapieżnej kobiety
Nowe piosenki nie są zbyt udane, ale na festiwalu w Krakowie wystąpi w dawnym repertuarze
Wyjątkowa pozycja Ute Lemper polega na tym, że tradycje niemieckiego kabaretu sprzed 80 lat przeniosła do naszych czasów. W jej interpretacji songi Weilla i Brechta brzmią tak samo współcześnie jak piosenki Toma Waitsa czy Elvisa Costello, które wykonuje. Dodaje do nich dawne przeboje Edith Piaf czy Marleny Dietrich, ale i one w ujęciu Ute Lemper nabierają drapieżności. W każdym muzycznym wcieleniu jest bowiem kobietą pozbawioną sentymentalnej romantyczności,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta