Naganiacze w służbie handlu
Aktorzy udając klientów, zachęcają do shoppingu. Na pomysł mock-up shoppers wpadły szwedzkie butiki
– Wynajmujemy statystów, którzy udają klientów. Ich zadaniem jest przymierzanie konfekcji, paradowanie z firmowymi torbami i fingowanie kupowania przy kasie – mówi „Rz” Ricki Petrini, szef marki Capasca, która lansuje nowe butiki w Sztokholmie. – Statyści mogą ze sobą współdziałać, prowadzić rozmowę. Nie mają jednak prawa niepokoić klientów ani stwarzać zamieszania wokół siebie – tłumaczy. Mogą powiedzieć co najwyżej komplement, gdy zainteresowani przymierzają...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta