Rynek reklamy urośnie, ale wolniej
Mniej kampanii promujących wizerunki firm i wzrost cen gazet. Takie, zdaniem specjalistów, mogą być w 2009 r. skutki spowolnienia na reklamowym rynku
Choć o reklamowym kryzysie na razie nie ma mowy, widać już wywołaną wydarzeniami na światowym rynku finansowym zmianę polityki niektórych reklamodawców, np. z sektora bankowego.
– Banki przesuwają inwestycje z dużych promocji kredytów hipotecznych na reklamy swoich kont i lokat, które teraz, dzięki podwyżce stóp procentowych, mogą być wyżej oprocentowane – mówi Tomasz Ramza, media director z domu mediowego MPG....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta