Nie boimy się kryzysu
Około połowy naszych przychodów pochodzi z opłat subskrybcyjnych, pozostała część to przychody z reklam. Mamy więc zdywersyfikowane przychody - mówi David M. Zaslav
RZ: Jaki wpływ na polskie i amerykańskie media będzie miał finansowy kryzys w USA? Czy cięcie prognoz wzrostu rynku reklamy jest uzasadnione?
David M. Zaslav: Bardzo trudno jest dziś przewidzieć, co będzie się dalej działo z systemem bankowym i czy będziemy mieli globalną recesję. Jeśli popatrzymy na nasz biznes, to zobaczymy, że ma bardzo stabilną pozycję ekonomiczną. Około połowy naszych przychodów pochodzi z opłat subskrybcyjnych, pozostała część to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta