W USA telewizja ustępuje pola nowym mediom
W przyszłym roku wydatki na reklamę telewizyjną w Stanach Zjednoczonych po raz pierwszy od dawna spadną – podał eMarketer. Choć podobnie jak w Polsce telewizja jest tam wciąż dominującym medium reklamowym – w tym roku zgarnie za oceanem jedną czwartą z wartego 284,8 mld dol. tortu reklamowego – jej pozycja zacznie słabnąć.
W przyszłym roku do amerykańskich telewizji powędruje bowiem 66,9 mld dol., a to oznacza, że rynek reklamy TV skurczy się w porównaniu z tym rokiem o 4,2 proc. – Ten niespodziewany spadek to skutek nie tylko...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta