Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W USA telewizja ustępuje pola nowym mediom

22 listopada 2008 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
W przyszłym roku wpływy z reklamy telewizyjnej w USA spadną. Coraz więcej widzów ogląda tam wideo w sieci.
źródło: Rzeczpospolita
W przyszłym roku wpływy z reklamy telewizyjnej w USA spadną. Coraz więcej widzów ogląda tam wideo w sieci.

W przyszłym roku wydatki na reklamę telewizyjną w Stanach Zjednoczonych po raz pierwszy od dawna spadną – podał eMarketer. Choć podobnie jak w Polsce telewizja jest tam wciąż dominującym medium reklamowym – w tym roku zgarnie za oceanem jedną czwartą z wartego 284,8 mld dol. tortu reklamowego – jej pozycja zacznie słabnąć.

W przyszłym roku do amerykańskich telewizji powędruje bowiem 66,9 mld dol., a to oznacza, że rynek reklamy TV skurczy się w porównaniu z tym rokiem o 4,2 proc. – Ten niespodziewany spadek to skutek nie tylko...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8174

Spis treści
Zamów abonament