Rynek reklamy pod kreską
Ten rok będzie dla branży stracony, a następny tylko trochę lepszy. ZenithOptimedia obniżył prognozy dla rynku reklamy – w 2009 r. skurczy się on o 0,7 proc.
Choć jeszcze w lutym analitycy ZenithOptimedia spodziewali się symbolicznego wzrostu rynku reklamowego w tym roku (o 0,2 proc.), najnowsze szacunki są już mniej optymistyczne. Według nich rynek reklamy skurczy się o 0,7 proc., do 7,7 mld zł. Prognoza została przygotowana przy założeniu, że tempo PKB i konsumpcji wyniesie w tym roku 1 – 1,5 proc.
Jakub Potrzebowski, prezes ZenithOptimedia Group Polska, nie wyklucza, że to nieostatnia korekta prognoz i że tegoroczny spadek jeszcze się pogłębi. Choć nikt oficjalnie nie podaje takich prognoz,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta