Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jakie kwalifikacje powinien mieć kierownik urzędu stanu cywilnego

27 kwietnia 2009 | Gazeta prawa i podatków | Jakub Bołtowicz

Czy pracownik mający sześcioletni staż na stanowisku urzędniczym i legitymujący się tytułem licencjata uzyskanym na kierunku administracja i finanse sektora publicznego oraz tytułem magistra po ukończeniu magisterskich studiów uzupełniających na kierunku zarządzanie i marketing – administracja gospodarcza spełnia wymogi na stanowisko kierownika urzędu stanu cywilnego?

Tak. Wymagania kwalifikacyjne, jakie powinna spełniać inna niż wójt osoba zatrudniona na stanowisku kierownika urzędu stanu cywilnego (jego zastępcy) określają przepisy ustawy z 29 września 1986 r. Zgodnie z jej art. 6a na stanowisku tym może być zatrudniony kandydat, który:

- ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8303

Spis treści
Zamów abonament