Jakie kwalifikacje powinien mieć kierownik urzędu stanu cywilnego
Czy pracownik mający sześcioletni staż na stanowisku urzędniczym i legitymujący się tytułem licencjata uzyskanym na kierunku administracja i finanse sektora publicznego oraz tytułem magistra po ukończeniu magisterskich studiów uzupełniających na kierunku zarządzanie i marketing – administracja gospodarcza spełnia wymogi na stanowisko kierownika urzędu stanu cywilnego?
Tak. Wymagania kwalifikacyjne, jakie powinna spełniać inna niż wójt osoba zatrudniona na stanowisku kierownika urzędu stanu cywilnego (jego zastępcy) określają przepisy ustawy z 29 września 1986 r. Zgodnie z jej art. 6a na stanowisku tym może być zatrudniony kandydat, który:
- ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta