Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Skuteczna reklama na ekranie

27 kwietnia 2009 | Ekonomia | Katarzyna Ostrowska
Billboardy są najpopularniejszym sposobem reklamowania się miast
źródło: Dziennik Wschodni
Billboardy są najpopularniejszym sposobem reklamowania się miast
Niekwestionowanym liderem jest stolica. Zaskakuje wysoka pozycja Białegostoku.
źródło: Rzeczpospolita
Niekwestionowanym liderem jest stolica. Zaskakuje wysoka pozycja Białegostoku.

Rodzime miasta i gminy używają coraz bardziej efektywnych sposobów promocji. Chętnie stawiają też na nowatorskie formy reklamy, np. promocję w filmach i serialach czy literaturze

Do niedawna Kraków i Wrocław były stawiane za wzór miast, dla których promocja była ważnym elementem polityki prowadzonej przez ratusz. Dziś wiele innych samorządów podąża tym szlakiem. Wśród miast są nie tylko te duże, jak Łódź, Szczecin, Rzeszów, Gdańsk czy Lublin, ale też nieco mniejsze, np. Sieradz. Nie brakuje też skutecznie promujących się regionów (wyróżniają się Śląsk, Mazowsze czy Małopolska).

Z roku na rok rosną też wydatki na ten cel. Największe budżety, rzędu kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu milionów złotych, mają największe...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8303

Spis treści
Zamów abonament