Trzeba się wyróżnić
Co zrobić, aby przyciągnąć poszukujących używanych mieszkań do swojej oferty? Zamiast dopisku w ogłoszeniu „cena do negocjacji” sprzedający podają od razu nieco niższą kwotę – np. 398 tys. zł zamiast 400 tys. zł
– W sytuacji, kiedy rośnie podaż, a popyt jest mocno ograniczony, można się spodziewać większej skłonności do obniżania cen. Wystawiane są więc ceny, które nie odstraszą potencjalnych kupujących, tylko zachęcą do obejrzenia mieszkania i dalszych negocjacji. I właśnie do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta