Polacy chętniej oglądają informacje
Programy newsowe znowu przyciągnęły widzów. Zdaniem ekspertów główne powody to eurowybory, kryzys i ulewna pogoda
Tuż przed wakacjami programy informacyjne zwiększyły swoją widownię – średnio o niemal 10 proc. w porównaniu z czerw- cem 2008 r. Czy wpłynęła na to gorąca atmosfera polityczna związana z eurowyborami oraz... deszczowa pogoda?
Łącznie o 1,3 mln widzów wzrosła oglądalność czterech najważniejszych telewizyjnych programów informacyjnych. Każdy z nich, czyli „Wiadomości”, „Fakty”, „Wydarzenia” i „Panorama”, miał w czerwcu większą widownię niż rok wcześniej.
Największą widownię miały „Wiadomości” (TVP 1) – średnio oglądało je 3,6 mln widzów. To wzrost o 330 tys. osób. Na drugim miejscu są „Fakty” (TVN) – 3,3 mln widzów (wzrost o ponad 500 tys. osób). Dalej „Wydarzenia” (Polsat) – ponad 2 mln widzów (wzrost o 230 tys. widzów) i „Panorama” (TVP2) – 1,4 mln widzów (wzrost o 250 tys. osób).
Ten wynik hamuje dotychczasową tendencję spadkową tych programów, która trwała praktycznie od początku roku (w styczniu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta