Reklama tak absurdalna, że aż śmieszna
Rozmowa: Szymon Gutkowski, specjalista od reklamy, dyrektor generalny agencji DDB
Rz: W stolicy pojawiły się billboardy reklamujące preparat Domestos jako zabijający wirusy, w tym także wirusy świńskiej grypy. Lekarze są oburzeni. Czy to jest reklama, która wykorzystuje naiwność i strach ludzi?
Szymon Gutkowski: Firmy szukają różnych sposobów na to, żeby zachęcić, i niestety czasami dochodzą do granicy manipulacji. Reklama Domestosa jest tak absurdalna, że aż śmieszna. Nie należy myśleć o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta