Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

E-sklepy nie dają się kryzysowi

14 września 2009 | Ekonomia | Tomasz Boguszewicz
Nie widać spowolnienia w polskim e-handlu. Skłonność konsumentów do oszczędzania może nawet sprzyjać sklepom w Internecie – ich oferta jest często tańsza niż w tradycyjnych.
źródło: Rzeczpospolita
Nie widać spowolnienia w polskim e-handlu. Skłonność konsumentów do oszczędzania może nawet sprzyjać sklepom w Internecie – ich oferta jest często tańsza niż w tradycyjnych.

Rośnie ilość i wartość zamówień w sieci. Zmieniają się preferencje kupujących. Dlatego spada liczba firm, które sprzedają w sieci elektronikę. Popularnością cieszą się ubrania i buty

O tym, że polskie e-sklepy wybronią się przed kryzysem, „Rz” pisała już kilka razy. Świeże badania podsumowujące wyniki handlu internetowego w I półroczu potwierdzają tę tezę. 32,11 proc. e-sklepów odnotowało w tym czasie obroty większe niż w analogicznym okresie ub. roku – wynika z badania, jakie przeprowadziła firma IAI-Shop.com, sprzedająca oprogramowanie do tworzenia i prowadzenia wirtualnego handlu.

Średni przychód przebadanych sklepów wyniósł w pierwszym półroczu 2009 r. 430 tys. zł. To wyraźnie więcej niż w tym samym okresie 2008 r. ( 325,6 tys. zł). Mimo spowolnienia gospodarczego Polacy nie ograniczyli swoich zakupów w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8421

Spis treści
Zamów abonament