Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cenowa walka kolei o klienta

18 listopada 2009 | Ekonomia | Agnieszka Stefańska
PKP Intercity ma 89 proc. rynku przewozów międzywojewódzkich. Do Przewozów Regionalnych należy pozostałe 11 proc.
źródło: Rzeczpospolita
PKP Intercity ma 89 proc. rynku przewozów międzywojewódzkich. Do Przewozów Regionalnych należy pozostałe 11 proc.

PKP InterCity chce zdobyć klientów promocjami. Przewozy Regionalne nie zapowiadają obniżek biletów

Państwowy przewoźnik porządkuje swoje marki. Zamiast pociągów InterCity, ekspresów, pospiesznych i Tanich Linii Kolejowych będzie uruchamiać tylko InterCity i TLK.

Liczba tych ostatnich zwiększy się 14 grudnia z 24 do 377. Do tej grupy zostaną włączone dotychczasowe pociągi pospieszne – tańsze od TLK. Na część połączeń ceny automatycznie wzrosną. Ma to zostać zrekompensowane przez nowe promocje. Np. pasażer będzie mógł, a nie musiał, wykupić...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8476

Spis treści
Zamów abonament